یخچال دوو مدل DT-2720LW
نوشته شده توسط : ارغوان

معرفی یخچال فریزر بالا دوو سری پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW

یخچال فریزر بالا دوو سری پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW از سری محصولات باکیفیت شرکت دوو می باشد. این محصول جدید با طراحی زیبا و قابلیت های روز دنیا نمونه ای پیشرفته ترین یخچال فریزر ازنوع فریزر بالا می باشد. در ادامه مطالب با اعتماد کالا همراه باشید تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید . مصرف انرژی در یخچال فریزر بالا دوو سری پرادا 28 فوت  دارای رتبه A+ می باشد و جزو یخچال های کم مصرف در بازار شمرده می شود.مصرف انرژی بهینه در یخچال فریزر بالا 28 فوت دوو سری پرادا مدل DT-2720LW به لطف کمپرسور اینورتر دیجیتال تا 23 درصد کاهش پیدا کرده است.  وجود فن آوری های پیشرفته نشان از کیفیت بالای ساخت این یخچال فریزر محسوب می شود. کاربران می توانند بیشترین ماندگاری را در یخچال فریزر دوو سری پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW مشاهده کنند ، وجود فیلتر قدرتمند نهایت تازگی Filter Max Fresh در این محصول تعبیه شده تازگی مواد غذایی را به بیشترین میزان خواهد رساند. با وجود ابن فیلتر ، گاز اتیلنی که از برخی میوه ها مانند موز و سیب متصاعد می شود، توسط این فیلتر جذب می شوند و سپس به دی اکسید کربن تبدیل می شوند. این موضوع منجر به افزایش ماندگاری مواد غذاغیی می شود.

یخچال فریزر بالا دوو سری پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW یکی از بهترین یخچال فریزرهای باکیفیت و بصرفه دوو است که حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد.

یخچال دوو پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW دارای سیستم بدون برفک (نوفراست) است که مواد غذایی را بدون برفک تازه و خنک نگه می دارد.این محصول مجهز به آبسردکن مخزنی است که توسط مخزن داخل یخچال آب را خنک می کند و دردسر لوله کشی آب را از بین می برد و همچنین مجهز به یخساز مکانیکی پورتابل (دستی) است. 

وجود سیستم سرمایش Metal Cooling در یخچال دوو مدل DT-2720LW با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری ‌های محفظه دسترسی سریع شده و مهم تر از همه سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

کنترل پنل دیجیتال (صفحه نمایش دیجیتال) موجود روی این محصول امکان کنترل تمامی تنظیمات را برای کاربران فراهم می آورد.

از دیگر امکانات ویژه یخچال دوو مدل DT-2720LW سرمایش سریع یخچال و فریزر، فیلتر هوای داخلی نانوکربن، گردش هوای سه بعدی و کشوی Cool Select Zone برای نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی می باشد.

 

 

سیستم های پیشرفته در یخچال فریزر بالا دوو سری پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW

از دیگر فن آوری های موجود  در یخچال فریزر بالا 28 فوت دوو سری پرادا مدل DT-2720LW می توان به سامانه گردش هوای سه بعدی پرادا اشاره کرد ، این سامانه باعث می شود دمای مواد غذایی یخچال همیشه ثابت بماند دریچه های تعبیه شده در  نقاط مختلف یخچال همراه جریان سرد را به درون یخچال ارسال می کند. بنابر این مواد غذایی همیشه در بهترین دما نگهداری می شود. وجود سنسورهای دمایی نیز در کنار پردازشگر قدرتمند یخچال به صورت مستمر کیفیت سرمایش را درون یخچال پایش می کند. این تنظیم باعث می شود عملکرد کمپرسور بهینه شده و سرمایش یکنواخت محیط درون یخچال میوه ، سبزیجات و مواد پروتئینی را در تازه ترین حالت ممکن نگه می دارد. از دیگر سیستم های موجود در یخچال فریزر بالا دوو سری پرادا 28 فوت مدل DT-2720LW می توان به وجود فیلتر دو لایه نانو کربن برای جذب باکتری ها ، رفع بوی نامطبوع و جلوگیری از کپک زدن مواد غذایی می باشد.  وجود سامناه های سرایش سریع و انجماد سریع نیز باعث افزایش و حفظ ارزش غذایی مواد غذایی شده و کیفیت مواد پروتئینی ، سبزیجات و میوه ها حفظ می شود.

 

امکانات یخچال فریزر

یکی از امکانات این یخچال فریزر داشتن صفحه نمایش با امکان قفل صفحه است تا از تغییر تنظیمات به صورت ناخواسته جلوگیری شود. صفحه نمایشی از نوع LED و لمسی که کار با آن بسیار راحت است. این مدل برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و باکتری به داخل کابین، مجهز به نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض است که طول عمر بالایی هم دارد. از ویژگی های دیگری که یخچال دوو ۲۷ فوت مدل ۲۷۲۰ قابل ذکر است، سامانه بسته شدن اتوماتیک درب ها است که نیازی به هل دادن درب ها نیست و به صورت اتومات با رها کردن آنها بسته میشوند. برای باز و بسته کردن راحت تر و همچنین ساده شدن طراحی یخچال فریزر ها دستگیره در این مدل ها حذف شده است و به صورت مخفی طراحی شده اند. در ظهر تابستان حتما نیاز به یخ خواهید داشت. یخچال فریزر ۲۷ فوت دوو مدل ۲۷۲۰ دارای یخساز دستی میباشد که میتوانید از طریق فریزر یخهای قالبی را برداشت نمایید.

 آبسرد کن روی درب یخچال نیز کار را برای اعضای خانواده راحت کرده است. این آبسردکن به صورت مخزنی بوده و با پر کردن مخزن میتوانید آب خنک را دریافت نمایید. کمپرسوری که در این یخچال فریزر نصب شده است نیز از نوع اینورتر دیجیتال است که مصرف برق و انرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است. از مزیت های این موتور ها حالت ذخیره انرژی هوشمند (ECO) است که دلیل مهمی برای کاهش مصرف انرژی میباشد.

 

 

قسمت یخچال

یخچال که در قسمت پایین قرار دارد، فضای بیشتری در اختیار شما میگذارد. ظرفیت یخچال ۳۸۳ لیتر است و تعداد ۳ طبقه در اختیار شما میگذارد. طبقات یخچال امکان تنظیم ارتفاع نیز دارد. طبقات شیشه ای بسیار مقاوم در برابر وزن مواد غذایی شما. درب یخچال نیز ۳ قفسه بسیار پهن دارد که میتوانید تعداد زیادی بطری را در این قسمت قرار دهید و از خنکی نوشیدنی ها لذت ببرید. کشو های انتهایی یخچال نیز برای شما امکان قرار دادن میوه و سبزیجات را فراهم میسازد. با سیستم سرمایش سریع در یخچال نیز در مدت زمان کمی سرمای بسیار خوبی را در یخچال خواهید داشت.

 

قسمت فریزر

فریزر اما در قسمت بالای یخچال قرار دارد. این محفظه ۲ طبقه دارد که به همراه ۲ قفسه روی درب فضای خوبی را برای مقداری مواد غذایی منجمد شونده در اختیارتان میگذارد. درب فریزر نیز به سمت راست باز شو میباشد. سیستم سرمایش سریع در فریزر هم وجود دارد.

 

یخچال فریزر دوو ۲۷ فوت مدل DT-2720LW با استفاده از فیلتر Fresh Max Filter در یخچال فریزر نهایت تازگی مواد غذایی را برای شما به ارمغان می آورد. در مدل پرادا با فیلتر Fresh Max Filter تازگی مواد غذایی را به بیشترین میزان خواهد رساند. با وجود این فیلتر، گاز اتیلنی که از برخی میوه ها مانند موز و سیب متصاعد می شود، توسط این فیلتر جذب می شوند و سپس به دی اکسید کربن تبدیل می شوند. این موضوع منجر به افزایش ماندگاری مواد غذایی می شود.یخچال فریزر دوو مدل پرادا مصرف بهینه انرژی دارد و با فناوری های بروز دنیا نهایت رضایت را برای شما ایجاد میکند. فیلتر دو لایه نانو کربن تعبیه شده در یخچال فریزر پرادا دوو مدل ۲۷۲۰ باکتری ها و بوهای نامطبوع داخل کابین ها را از بین میبرد و در نتیجه هوایی بسیار مطبوع را برای شما ایجاد میکند.

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک

از امکانات ویژه دیگر يخچال دوو مدل DT-2720LW می توان به سرمایش سریع یخچال و فریزر، فیلتر هوای داخلی نانوکربن، گردش هوای سه بعدی و کشوی Cool Select Zone برای نگهداری بهتر مواد گوشتی و پروتئینی اشاره نمود.

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

مصرف انرژی در یخچال فریزر بالا دوو 28 فوت مدل 2720 دارای رتبه A+ می باشد که جزو یخچال های کم مصرف در بازار محسوب می شود. همچنین به لطف کمپرسور اینورتر دیجیتال تا 23 درصد کاهش پیدا کرده است. کنترل پنل دیجیتال (صفحه نمایش دیجیتال) موجود روی این محصول امکان کنترل تمامی تنظیمات را برای کاربران فراهم می آورد.

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: بررسی یخچال دوو مدل DT-2720LW , قیمت یخچال دوو مدل DT-2720LW , خرید یخچال دوو مدل DT-2720LW , فروش یخچال دوو مدل DT-2720LW , گارانتی یخچال دوو مدل DT-2720LW ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: